מינויים

ד"ר חלף כרידין מונה לאחראי השירות הדרמטולוגי ב"פדה-פוריה"

ד"ר חלף כרידין, מומחה ברפואת עור ובאפידמיולוגיה, מנהל במקביל את המרפאה למחלות אוטואימוניות מורכבות של העור ב"פדה-פוריה"

ד"ר חלף כרידין, אחראי השירות הדרמטולוגי ב"פדה-פוריה". "אנו מציעים שיטות אימונו-דיאגנוסטיות מתקדמות". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר חלף כרידין, רופא עור ואחראי השירות הדרמטולוגי במרכז הרפואי פדה-פוריה, מנהל מרפאה ייחודית המתמחה במחלות אוטואימוניות של העור.

ד"ר כרידין, שהגיע למרכז הרפואי פדה-פוריה לפני מספר חודשים, הוא בוגר לימודי רפואה בטכניון בחיפה ומחזיק בתואר שלישי באפידמיולוגיה מאוניברסיטת חיפה. הוא התמחה ברפואת עור ומין בביה"ח רמב"ם, בהמשך היה בהשתלמות עמיתים באוניברסיטת ליבק, גרמניה.

ד"ר כרידין מציין כי "לצד מענה שוטף למטופלים שמאושפזים במרכז הרפואי, אנחנו מפעילים מרפאה ייחודית בצפון הארץ אשר נותנת מענה למחלות אוטואימוניות מורכבות של העור. מדובר במחלות כרוניות שבמקרים מסוימים מחייבות אשפוז לצורך טיפול דרך הווריד. השאיפה שלי היא להפוך את המרפאה למרכז מצוינות ארצי. חשוב לציין שאנחנו מציעים שיטות אימונו-דיאגנוסטיות מהמתקדמות בעולם וייחודיות מאוד בארץ".

לצד הפעילות השוטפת ד"ר כרידין מנהל מעבדת מחקר אשר שמה דגש על חקר מנגנונים אימונולוגיים המתווכים התפתחות מחלות עור. לדבריו, "זכינו לאחרונה במענק מחקר, מטעם האקדמיה האירופאית לדרמטולוגיה ווינרולוגיה (מחלות מין) על סך 80,000 יורו. המענק יאפשר לנו לקדם את המחקר במעבדה וזהו הישג חשוב".

נושאים קשורים:  ד"ר חלף כרידין,  דרמטולוגיה,  פדה-פוריה,  מינוי,  חדשות,  מחלות אוטואימוניות של העור
תגובות
אנונימי/ת
26.01.2022, 10:07

כל הכבוד לרופא החדש