מינויים

מונתה מנהלת חדשה ליחידת סרטן השד ב"שערי צדק"

ד"ר הדר גולדוסר, מומחית באונקולוגיה, מונתה לתפקיד ומצטרפת לשורת הרופאים החדשים במערך האונקולוגי המתרחב במרכז הרפואי שערי צדק

ד"ר הדר גולדוסר, מנהלת יחידת סרטן השד ב"שערי צדק". "לאור הירידה בתחלואה בנגיף הודות לחיסונים, אני מקווה שההיענות לבדיקות הסקר תגדל". צילום: דוברות בית החולים

לאחר מינוי מנהל אגף האונקולוגיה פרופ' ניר פלד ועם כניסת מספר רופאים נוספים חדשים למערך האונקולוגי במרכז הרפואי שערי צדק, הצטרפה לצוות גם ד"ר הדר גולדוסר כמנהלת יחידת סרטן השד בבית החולים בירושלים.

ד"ר גולדוסר הינה מומחית באונקולוגיה המצטרפת למערך האונקולוגי ממרכז דוידוף לסרטן ב"בילינסון" כמומחית בסרטן השד. לאחר השתלמות-על בת שנתיים בסרטן השד במרכז האונקולוגי Princess Margaret Cancer Center בטורונטו, קנדה, עבדה כאונקולוגית בכירה ביחידת השד בבית החולים בילינסון וקידמה את תחום השירות האונקולוגי בצעירים.

ד"ר גולדוסר היא מרצה בכירה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובמקביל לפעילותה הקלינית היא עוסקת בפעילות מחקרית ופרסמה עשרות מאמרים.

ד"ר גולדוסר התריעה על השלכות שנת הקורונה על סרטן השד: "כמו בכל העולם, היינו עדים לירידה בפניות לבדיקות סקר. באנגליה לדוגמה, מעריכים שבעקבות העיכובים באבחנה מוקדמת של סרטן שד בשנה האחרונה, עוד חמש שנים נראה עלייה בתמותה מסרטן שד של סביב 8%. להערכתי, בישראל הירידה בביצוע בדיקות הסקר היתה יותר מצומצמת ואני מקווה שההשלכות ארוכות הטווח יהיו קטנות יותר. לאור הירידה בתחלואה בנגיף הודות לחיסונים, אני מקווה שההיענות לבדיקות הסקר תגדל.

עוד אמרה כי "במסגרת תפקידי החדש אני שואפת לתת את הטיפול העוטף האונקולוגי המיטבי תוך מתן יחס אישי ואנושי לכל מטופלת על מנת ללוות אותן בהתמודדות המורכבת והמאתגרת של מחלתן. אני נרגשת להצטרף למערך האונקולוגי המתרחב ב'שערי צדק'".

פרופ' פלד בירך על המינוי ואמר: "ד"ר גולדוסר מגלמת מקצוענות, דרך ארץ, נועם וצניעות, ואין לי ספק שירושלים בכלל ואנחנו בפרט זכינו לבחירתה אותנו".

נושאים קשורים:  פרופ' ניר פלד,  שערי צדק,  מינוי,  חדשות,  ד"ר הדר גולדווסר,  סרטן שד
תגובות
אנונימי/ת
12.04.2021, 21:07

פעם מזמן כשהייתה עוזרת רופא שלי בתורנויות במחלקה פנימית חשבתי שתגיע רחוק, חוכמה, צניעות, אהבת אדם, כשמה כן היא . צדקתי. אשרי ואשרי כל מי שמטופל על ידה ומטפל עמה.

13.04.2021, 16:45

נפלאה, בהחלט זכיתם שם בירושלים