COVID-19 בישראל

אחות מבית החולים השרון נפטרה כתוצאה מסיבוכי הקורונה

שבועיים לאחר שבעלה נפטר מהמחלה, האחות הוותיקה נאג'ת חאג יחיא נפטרה מסיבוכי הקורונה | הזוג הותיר אחריו ארבעה ילדים

האחות נאג'ת חאג יחיא. נפטרה ממחלת הקורונה אחרי מאבק של כחודש ימים

אחות מבית החולים השרון נפטרה אמש כתוצאה מסיבוכי מחלת הקורונה, שבועיים לאחר שבעלה נפטר גם הוא מהמחלה. האחות, נאג'ת חאג יחיא, בת 49, נפטרה ממחלת הקורונה בשבת אחרי הצהריים במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בילינסון בפתח תקוה. היא חלתה בקורונה יומיים לאחר שקיבלה את מנת החיסון הראשונה.

בבתי החולים בילינסון והשרון כי לחאג יחיא היה גורם סיכון וכי לאור חומרת המחלה היתה מחוברת כחודש למכשיר האקמו. לפני כשבועיים נפטר בעלה מהמחלה והם הותירו אחריהם ארבעה ילדים בגילאי 17-25.

ציפי דמרי, מנהלת הסיעוד בבית החולים השרון, אמרה: "עצוב מאוד מאוד. נאג'את עבדה כ-30 שנה בבית החולים, היתה אחות מקצועית, רצינית ואכפתית. תמיד עם חיוך ואנרגיות חיוביות, מוכרת ואהובה על כולם. גם את בעלה ומשפחתה הכירו אנשי הצוות מאירועים חברתיים. זו שעה קשה מאוד לכולנו, יהי זכרה ברוך".

ד"ר איתן חבר, מנהל בית החולים השרון, הוסיף: "זו טרגדיה גדולה, נאגאת היתה אחות מסורה ומקצועית מאוד. זו ללא ספק אבידה גדולה, בראש ובראשונה לבני משפחתה וגם לכל אנשי הצוות של בית חולים השרון".

הסתדרות האחים והאחיות הביעה צער עמוק על פטירתה של האחות ממחלת הקורונה אחרי מאבק של כחודש ימים. יו"ר הסתדרות האחים והאחיות, אילנה כהן, אמרה: "מנהליה של נאג'ת מספרים על אחות מסורה ואכפתית, שמילאה תפקידה מעל 30 שנים. נאג'ת היתה במרחק נגיעה מהחיסון השני ומדובר בטרגדיה כפולה כי רק לפני כשבועיים נפטר בעלה גם הוא מקורונה. אנו שולחים תנחומים למשפחה ומחזקים את ארבעת ילדיה של נאג'ת. יהי זכרה ברוך".

נושאים קשורים:  נאג'ת חאג יחיא,  מחלת הקורונה,  19-COVID,  בית החולים השרון,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
23.02.2021, 06:45

מה שיותר מסוכן מהקורונה זה הפילוג והשנאה שיוצרת הממשלה ומשרד הבריאות בפרט. זה בסדר לעודד התחסנות, אבל לזכור שלמרות שהחיסון עוזר בהפחתת תחלואה- אנו עדיין לא יודעים על תופעות לוואי קשות שיכולות להופיע שנים אחרי החיסון, כך שהגיוני שלא כולם ירצו להתחסן. מצב הגיוני היה אם לאפשר שיח אמיתי, ולא הסתה פרועה נוסח גרמניה של שנות הארבעים.

אנונימי/ת
23.02.2021, 07:03

שום חיסון בהיסטוריה לא הראה תופעות לוואי ארוכות טווח. מצד שני המחלה מותירה נזקים לא פשוטים גם לטווח ארוך. להשוות את זה לנאציזם זו פשוט דמגוגיה מכוערת.

אנונימי/ת
23.02.2021, 09:46

יהי זכרה ברוך. עצוב מאוד מאוד