חדשות

לידיעת המטופלים: הושק medpage - אתר חדשות רפואה לקהל הרחב

על רקע הצורך הגובר במידע רפואי עדכני ואיכותי מושק בימים אלה אתר חדשות ובריאות חדש מבית Mednet ויקירפואה

בצל מגיפת הקורונה והעניין הרב והגובר של קהל רחב בחדשות, עדכונים, מידע וסיקור שוטף של הנעשה בעולם הרפואה והבריאות, מושק בימים אלה מיזם תוכן חדש מסקרן - אתר medpage - אתר חדשות רפואה לקהל הרחב, הכולל עשרות ערוצי תוכן בנושאים שונים, המתעדכן מדי יום בכל מה שחשוב וקורה בתחום הרפואה בארץ ובעולם.

לכניסה לאתר medpage לחצו כאן

Medpage הוא אתר חדשות בריאות מקצועי מבית Mednet וויקירפואה. מערכת האתר כוללת רופאים, כותבים ועורכי תוכן מנוסים מהשורה הראשונה בארץ.

העבודה על האתר החדש ארכה כשנה והושקעו בו משאבים ומאמצים רבים על מנת להביא לקהל הרחב, לראשונה בישראל, עדכונים וחדשות רפואה ובריאות באופן שוטף, אמין ובאיכות גבוהה.

התכנים והפרסום באתר פותחו מתוך מחשבה על "רפואה מותאמת אישית" במובן האינטרנטי שלה – של התאמת התוכן לצורכי והעדפות הגולשים באתר ובניוזלטרים שיישלחו לגולשים. כבר עתה, עם השקתו, רשומים לאתר החדש יותר מ-50,000 גולשים המנויים על עדכוני האתר.

ויקירפואה הוא אחד מאתרי הבריאות הפופולריים בישראל ומשמש הן את הקהל הרחב והן את קהילת הרופאים. האתר, הפועל בשיתוף האיגוד הישראלי לרפואת משפחה, כולל עד כה יותר מ-4,000 ערכים שונים בתחום הרפואה, המתעדכנים באופן שוטף. באתר גולשים מדי חודש יותר ממיליון גולשים. עורך ויקירפואה הוא פרופ' שלמה וינקר.

לכניסה לאתר medpage לחצו כאן

לפרסום באתר ושיתופי פעולה, צרו קשר עם רותם בן זאב, במייל [email protected] או בטלפון 052-299-7778

נושאים קשורים:  חדשות,  אתר medpage