• ד״ר דרגן קרברושיץ: יו"ר
  • ד"ר זכי עאסי: גזבר
  • ד"ר דן ארבל: מזכיר
  • ד"ר ענבל סמוק: אחראית ועדת בחינות
הודעות

עדכונים לפעילות האיגוד

להלן מכתב לחברי האיגוד לכירוגיית ילדים בנושאי כנס EUPSA, החלטות ועדת התמחות ועוד

מכתב (אילוסטרציה)
מכתב (אילוסטרציה)

לחברי וחברות האיגוד לכירורגית ילדים שלום רב,

להלן מספר עדכונים:

1. אתמול אחה"צ התקיימה ישיבה בהר"י עם גב' גלית שמשוני נציגת חברת ORTRA המסייעת לנו בהכנת כנס EUPSA בשנת 2021 בתל אביב. הפגישה הייתה טובה מאד כולל הכנת מצגת ראשונית לקראת הצגתה ודיון הוועדה בכנס EUPSA שייערך בבלגרד ביוני הקרוב ובו הוועדה בוחרת את מיקום הכנס ב-2021. אין ספק שההצגה לפני הוועדה חשובה אך בנוסף ואולי חשוב יותר מכך להמשיך את השיח ושכנוע של יור"י EUPSA האחרונים לתמוך בנו בבחירה זו – והפעילות בנושא בעיצומה! ברור שהכנת הכנס תדרוש מכולנו מאמץ רב אולם קיום הכנס בתל אביב יקדם את האיגוד שלנו כמה צעדים קדימה!

2. לאחר מכן התקיימה ישיבת וועדת התמחות בהר"י ובה הועלו שני נושאים: 1. אפשרות תת התמחות בכירורגית ילדים למסיימי כירורגיה כללית בשנים הקרובות עד לסיום ההתמחות בעוד 4-5 שנים של המתמחים במסלול הישיר ולשמחתי הייתה הבנה והסכמה של כלל המשתתפים לבקשה זו וכבר ביום ב' הבא נציג את הנושא לנשיאות המועצה המדעית לקבלת אישורה.

נושא שני שהועלה היה רוטציית חובה של מתמחה בכירורגיה כללית בכירורגית ילדים אך האיגוד לכירורגיה כללית מתנגד ולפיכך בשלב זה המצב לא ישונה.

3. לפני כשבועיים נשלחה אליכם הודעה על בחירות קרובות לוועד האיגוד הישראלי לכירורגית ילדים. אני פונה לכל אחד ואחת מכן המעוניינים ורוצים להשתתף בעשייה החשובה של וועד האיגוד להציע את עצמם – עצמן כמועמדים לחברי הוועד. אין ספק שוועד האיגוד הוא הלב הפועם של האיגוד ועשייתו מאד חשובה הן בארץ והן בעולם לקידום פעילותו של האיגוד.

להלן פרטים על בחירת חברי הוועד, נא מלאו ושילחו. לתקנון האיגוד לחצו כאן.

4. חברי וועד האיגוד קיבלו את התקצירים שהוגשו לכנס השנתי הקרוב בסוף מאי בצוותא עם הכירורגית הכללית ואלה יוכנסו לתכנית המדעית. התכנית המדעית של הכנס תהא מעניינת ובה ישתתפו ויציגו כידוע לכם 3 מנתחי ילדים - מרצים אורחים מחו"ל. מיד לאחר קבלת התכנית המדעית המעודכנת – אעביר אליכם לעיון.

בברכת חג פורים שמח לכם, לילדיכם ולכל בני משפחותיכם,

חיליק

נושאים קשורים:  הודעות
תגובות