חדשות

דיווח: מנהל המחלקה הנוירוכירורגית ב"שיבא" יכהן במקביל גם בנהרייה

לפי דיווח ב"דה מרקר", פרופ' ז'אן סוסטיאל צפוי לכהן במקביל לעבודתו ב"שיבא" כמנהל המחלקה הנוירוכירורגית במרכז הרפואי לגליל בנהרייה

פרופ' ז'אן סוסטיאל (צילום: "שיבא")

פרופ' ז'אן סוסטיאל יכהן ככל הנראה במקביל כמנהל המחלקה הנוירוכירורגית ב"שיבא" וכמנהל המחלקה הנוירוכירוגית שהקים במרכז הרפואי לגליל בנהרייה; כך מדווחת הבוקר (ה') רוני לינדר גנץ בעיתון הכלכלי "דה מרקר". לדברי העיתון, החלטתו של פרופ' סוסטיאל לשוב בהיקף מסוים לעבודה במרכז הרפואי לגליל מכריחה את שני בתי החולים לשתף פעולה.

פרופ' סוסטיאל הקים לפני ארבע שנים את המחלקה הנוירוכירורגית במרכז הרפואי לגליל בנהרייה. לפני חצי שנה זכה במכרז פומבי לניהול המחלקה הנוירוכירורגית ב"שיבא". מאז שעזב, לא מונה לו מחליף בנהריה. בדיווח נמסר, כי בתקופה האחרונה ניהל מגעים עם מנהל בית החולים בנהריה, ד"ר מסעד ברהום, על חזרתו לניהול המחלקה.עוד מדווח העיתון, כי בימים האחרונים סוכם סופית בין פרופ' סוסטיאל לבין ד"ר ברהום על חזרתו לנהריה ותחילת עבודתו שם החל מה-1 במאי. ב"שיבא" הופתעו, משום שפרופ' סוסטיאל זכה במכרז רק לפני זמן קצר וגבר בו על מתמודדים אחרים, חלקם מתוך המחלקה הנוירוכירורגית ב"שיבא".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' ז'אן סוסטיאל,  המרכז הרפואי "שיבא",  מינויים,  שיתוף פעולה,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה
תגובות
30.03.2017, 09:21

יש כבר מנחת מסוקים בשיבא...

30.03.2017, 16:16

ועכשיו ברצינות- ועדות שדנו בשינויים במערכת הבריאות הישראלית, הציעו להקים 'אשכולות' של בתי חולים. לדוגמה- שני בתי חולים פריפריים המסונפים לבית חולים מרכזי. אשכול כזה מאפשר חילופי ידע, תכניות התמחות, מתן שירותי הדמייה, ביקורי מומחים וכיוב'. כבר כיום ניתן לבצע ייעוץ מרחוק בתחומים שונים- בעיקר בהדמיה... מאחל הצלחה לפרופ' סוסתיאל ביצירת הגשר הראשון מסוג זה.

אנונימי/ת
31.03.2017, 13:39

רעיון טוב יותר - לא רק ניהול המחלקה הנוירוכירורגית יהיה תחת חסות שיבא, אלא גם ניהול כל המרכז הרפואי לגליל. חומר למחשבה !!

31.03.2017, 21:02

אנונימי נכבד.הניהול בנהריה מצוין .הברכה שרויה במה שסמוי מהעין.אפשר לצמצם את כל המדינה לסינגולריות אחת סביב שיבא.באסטרונומיה זה נקרא "חור שחור"

31.03.2017, 11:12

אבנר רשף , יקירי, אני מסכים עימך!. ברצוני להוסיף: לדאבוננו קיים מחסור חמור ברופאים מומחים בארצנו. אינני מכיר את פרופ' סוסטיאל , אך נראה שהוא מצוין במקצועו ולכן זכה במכרז בתל השומר ויחליף את פרופ' משה הדני הפורש לפנסיה. בקשר למנחת מטוסים , אולי זה רעיון מעשי. בגרמניה , וארה"ב ומדינות מערביות רבות ,נהוג להיעזר במסוקים בכדי להציל חיי אדם. ומכיוון שהמרחק בין תל השומר לנהריה אינו קטן אולי ניתן לשקול שימוש במסוק להטיס את הנוירוכירורג במקרים דחופים ביותר לנהריה. השאלה מי יממן ??

04.04.2017, 12:13

סליחה על המחמאה, אבל דבריך הזויים. שרופא אחד במדינת ישראל יטפל בכל החולים בארץ ונטיס אותו ממקום למקום. לידיעתך, יש נוירוכירורגים יותר טובים שנשארים בלי עבודה בגלל הריכוזיות ההזויה אצל "כוכבים" מפוברקים. החולים ואזרחי ישראל משלמים את המחיר, הן כספית והן בריאותית.

31.03.2017, 11:46

לדעתי תפיסת עולמו של הפרופ' סוסטיאל מבורכת וראויה לעידוד מכל הגורמים הציבוריים במדינה.
אזכיר לשבח את הפרופ' אהוד רענני, מהנל המערך לניתוחי לב במרכז הרפואי שיבא,אשר ביזמתו נוסדה המחלקה לניתוחי לב במרכז הרפואי פוריה ואשר טרח גם להכשיר צות רפואי מעולה שמאייש את המחלקה .

31.03.2017, 11:59

מי אמר שצריך ניתוחי חזה בפוריה? ומי אמר שצריך נוירוכירורגיה בנהריה. למה במדינות מפותחות יש מרכזי על אזוריים במרחק של לפעמים 4-5 שעות נסיעה ופה בארץ צריך מחלקה נוירוכירורגית במרחק 20 דקות מכל מקום? שיא האבסורד הוא במחלקות לכירורגית ילדים.

31.03.2017, 17:34

נכון חזק

אנונימי/ת
31.03.2017, 13:40

לא מכיר ניהול בשלט רחוק, ממש כמו שלא מכיר ניתוח בשלט רחוק, אלא אם כן יש רובוט בנהריה שינהל את המחלקה וינוהל מ'שיבא'...

31.03.2017, 17:33

מצב כזה מועיל לבית החולים הנחות יותר באשר הוא מאפשר מעורבות אנשי איכות בעבודה. אנשי איכות משרים מהבנתם על כל שירותי בית החולים ומעלים את מוראל העובדים. כמו כן משפרים את תהליך ההתמחות. אם זו יזמתו של זאן סוסטיאל מגיע לו ישר כח גדול וכל התמיכה
גם לנו יש ואנו רוצים עוד......