חדשות

"איכילוב": ארבעה רופאים בכירים קודמו בדרגה אקדמית

פרופ' עופר מרימסקי ופרופ' משה מיטלמן קודמו לדרגת פרופסור מן המניין קליני; ד"ר מנחם מושקוביץ וד"ר רונית לובצקי קודמו לדרגת פרופסור חבר קליני

מנחת בית החולים איכילוב. (מקור: ויקיפדיה)

ארבעה רופאים בכירים במרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב" הועלו בשבוע שעבר בדרגה. שניים קודמו לדרגת פרופסור מן המניין קליני ושניים לדרגת פרופסור חבר קליני.

פרופ' עופר מרימסקי (צילום: "איכילוב")

פרופ' עופר מרימסקי (צילום: "איכילוב")

פרופ' עופר מרימסקי הועלה לדרגת פרופסור מן המניין קליני לאונקולוגיה. פרופ' מרימסקי משמש כסגן מנהל המערך האונקולוגי, מנהל היחידה לאונקולוגיה של שלד ורקמה רכה ומנהל מרפאת מעקב אונקולוגי. הוא נחשב למומחה עולמי לסרטן ריאות. הוא משמש כיו"ר האיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה ועד 2011 כיהן כיושב-ראש החוג לאונקולוגיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב.

פרופ' מרימסקי סיים את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית ו"הדסה" בירושלים והתמחה באונקולוגיה במרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב". הוא השתלם בניו-יורק ובפריס ולזכותו למעלה מ-120 פרסומים בעיתונות הבינלאומית. כמו כן, הוא חבר באיגוד הבינלאומי לאונקולוגיה קלינית, בחברה האירופית לאונקולוגיה רפואית, בהתאחדות הבינלאומית למחקרי סרטן הריאה ובחברה לאונקולוגיה של רקמות חיבור.

פרופ' משה מיטלמן (צילום: "איכילוב")

פרופ' משה מיטלמן (צילום: "איכילוב")

פרופסור משה מיטלמן הועלה לדרגת פרופסור מן המניין קליני ברפואה פנימית. הוא מומחה לרפואה פנימית והמטולוגיה ומשמש כמנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב". פרופסור מיטלמן רכש את השכלתו הרפואית בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב.

בתפקידיו הציבוריים-מקצועיים שימש פרופסור מיטלמן בין היתר כמזכיר האיגוד הישראלי להמטולוגיה, מזכיר ויו"ר האיגוד הישראלי לרפואה פנימית, חבר הוועדה הציבורית לקביעת סל הבריאות וחבר בוועד הפועל של המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית.

פרופ' מיטלמן משלב מחקר קליני ובסיסי בתחומי המחלות הממאירות, מחלות דם, תסמונת מיאלודיספלסטית ואריתרופוייטין. בתחום הקליני הוא שותף לקבוצות בינלאומיות העוסקות בקביעת קוים טיפוליים מנחים וניסויים קליניים. בתחום המחקר הבסיסי הוא עומד, יחד עם פרופסור דרורית נוימן מהפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב, בראש קבוצת מחקר.

ד"ר מנחם מושקוביץ' (צילום: "איכילוב")

ד"ר מנחם מושקוביץ (צילום: "איכילוב")

ד"ר מנחם מושקוביץ הועלה לדרגת פרופסור חבר קליני ברפואה פנימית. הוא מומחה לרפואה פנימית וגסטרואנטרולוגיה ורופא בכיר במכון לגסטרואנטרולוגיה במרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב". את השכלתו הרפואית רכש בבית הספר לרפואה של "הדסה" והאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא התמחה במחלות דרכי העיכול והכבד במכון לדרכי העיכול והכבד במרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב". שטחי ההתעניינות המקצועית שלו הם כיב פפטי והליקובקטר פילורי.

ד"ר רונית לובצקי (צילום: "איכילוב")

ד"ר רונית לובצקי (צילום: "איכילוב")

ד"ר רונית לובצקי הועלתה לדרגת פרופסור חבר קליני לפדיאטריה. היא מומחית ברפואת ילדים ומכהנת כמנהלת מחלקת ילדים ומנהלת השירות לתזונה וטיפול בהשמנת יתר בילדים בבית החולים "דנה-דואק" ב"תל-אביב-איכילוב".

ד"ר לובצקי היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל-אביב ובית הספר למדעי התזונה באוניברסיטה העברית בירושלים (תואר שני). שטחי ההתעניינות שלה הם תזונת תינוקות וילדים. היא מכהנת גם כמרצה בכירה בחוג לרפואת ילדים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  קידום,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות