חדשות

ד"ר עופר בנימינוב מונה למנהל אגף הדימות במרכז הרפואי "שערי צדק"

ד"ר בנימינוב הוא רדיולוג, מומחה לדימות הבטן והאגן, והחליף בתפקיד את פרופסור עירית הדס-הלפרין; לדבריו, "מכון הדימות הוא אחד מעמודי התווך של בית החולים"

ד"ר עופר בנימינוב (צילום: "שערי צדק")

המרכז הרפואי "שערי צדק" בירושלים הודיע אתמול (ד') על מינויו של ד"ר עופר בנימינוב לתפקיד מנהל אגף הדימות בבית החולים. ד"ר בנימינוב הוא רדיולוג, מומחה לדימות הבטן והאגן ב-MRI, CT ואולטרה-סאונד. הוא החליף בתפקיד את פרופסור עירית הדס-הלפרין.

ד"ר בנימינוב החל את הקריירה הרפואית שלו אחרי שהספיק להתנסות בקריירה צבאית כעתודאי לכימיה. הוא עשה הסבה מקצועית לרפואה, ומיד לאחר לימודי התואר בטכניון בחיפה, הצטרף לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה. עם תום תקופת ההתמחות השתלם בטורונטו שבקנדה למשך שנתיים, שם התמחה בתחום דימות הבטן והאגן.

עם שובו לארץ, חזר לד"ר בנימינוב ל"בילינסון", שם עבד 23 שנה, עד למינוי הנוכחי. משנת 2006, בנוסף לעיסוק בדימות הבטן והאגן, שימש ד"ר בנימינוב כמנהל מכון ה-MRI ב"בילינסון".

ד"ר בנימינוב מרבה להרצות בכנסים בארץ ובחו"ל. הוא עסק רבות בדימות כבד ודרכי המרה ולאורך הקריירה הרפואית שלו היה מעורב במחקרים קליניים אונקולוגים שבוצעו במרכז האונקולוגי דוידוף ב"בילינסון". בנוסף, ריכז את בדיקות ה-MRI שבוצעו במסגרת מחקר לגילוי מוקדם של סרטן הערמונית בגברים נשאי הגן BRCA.

"על פי תפיסתי", אמר ד"ר בנימינוב, "מכון הדימות הוא אחד מעמודי התווך של בית החולים. כמעט כל מי שמגיע לטיפול או לאבחון בבית חולים, כמעט לכל בעיה רפואית, עובר בדיקה במכון הדימות. הפעילות במכון נוגעת לכל רופא בבית החולים. מסיבה זו, עליו לתת שירות לגורמים רבים ובראש ובראשונה למטופל, לרופא המטפל ולבית החולים. הרדיולוגיה המודרנית מתאפיינת בטכנולוגיה מתחדשת המספקת גודש אינפורמציה עצום והאינפורמציה הרבה מציבה למערך הדימות שני אתגרים: התמודדות עם העומס ושמירה על מקצוענות ומיומנות".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "שערי צדק",  דימות,  CT,  MRI,  ד"ר עופר בנימינוב,  אולטרסאונד
תגובות
אנונימי/ת
01.02.2017, 22:40

ד"ר בנימינוב לא רק "מרצה" אלא מורה מעולה, במלוא מובן המילה (אני לא מבילינסון אבל זכיתי ללמוד ממנו כמה שיעורים). בהצלחה.