חדשות

אגף האורתופדיה ב"הדסה" עין-כרם צורף כחבר באיגוד הבינלאומי

האגף, שבראשו עומד פרופ' ליברגל, התבקש להציג שורה של הישגים לשם צירופו כחבר באיגוד הבינלאומי למרכזים אורתופדיים

פרופסור אירי ליברגל (צילום: בי"ח הדסה)

פרופסור אירי ליברגל (צילום: הדסה)

האיגוד הבינלאומי למרכזים אורתופדיים (ISOC) הכיר באגף האורתופדיה של המרכז הרפואי "הדסה" בעין-כרם וצירף אותו רשמית כחבר באיגוד. הודעה על כך נמסרה השבוע. בראש אגף האורתופדיה ב"הדסה" עומד פרופסור מאיר (אירי) ליברגל. ה-ISOC מוכר כארגון שמנהיג מדיניות סינון קפדנית בנוגע לקבלת חברים.

לדברי פרופ' ליברגל, "האגף האורתופדי בהדסה קיבל בכך הכרה בינלאומית נוספת לפעילות המיוחדת המתקיימת בו, לטיפול המתקדם המבוצע במחלקותיו השונות בדגש על מחקר משמעותי והכשרת רופאים צעירים כגורם אקדמי המניח את היסודות לדורות הבאים של מומחי האורתופדיה בישראל".

האגוד הבינלאומי הוקם ב-2006 על ידי מנהלי מרכזים אורתופדיים אוניברסיטאיים מהמובילים בעולם. הם ביקשו ליצור פורום מקצועי בינלאומי שיעסוק בהתוויית הדרך, בלימוד ובשיתוף ידע בקרב מומחי האורתופדיה בעולם, תוך שימת דגש על מתן טיפול קליני מתקדם ופיתוח המחקר והאקדמיה במרכזים השונים. המרכז הרפואי הדסה הוא המרכז ה-19 המצטרף לאיגוד הבינלאומי וישראל היא המדינה ה-16 החברה בו.

האגף האורתופדי ב"הדסה" עבר טרם קבלתו ל-ISOC הליך מיון ומבחן קפדניים. מוביליו נתבקשו להציג לראשי האיגוד הבינלאומי הישגים רפואיים העומדים בקריטריונים שהוצבו לפניהם, כמו פרוצדורות ניתוחיות רבות, מאמרים מקצועיים ועוד.

מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, ד"ר אביגדור קפלן, ציין כי "ההכרה של איגוד בינלאומי כה בכיר ומשמעותי בעולם הרפואה מצביע על מיוחדותו של הדסה ורופאיו ועל תרומתו לרפואה בארץ ובעולם".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה",  איגוד ISOC,  האיגוד הבינלאומי למרכזים אורתופדיים,  פרופ' מאיר ליברגל
תגובות
דוד סגל
07.06.2014, 11:01

אני סבור שזה כבוד גדול לכל האורטופדיה בארץ. חשוב מאד למדינה קטנה כשלנו מוקפת אויבים ושואפי רע המנסים לבודד אותנו מדעית-חשוב שאנחנו ניהיה שותפים במוסדות ובאירגונים המובילים בעולם. הקבלה למוסדות אלה,כמו הקבלה של המחלקה האורטופדית בהדסה ל ISOC משקף רמה מקצועית ומדעית העומדים בדרישות המחמירות ביותר.
כל הכבוד לפרופ. ליברגל ולכל הצוות האורטופדי בהדסה.
פרופ.(אמ)דוד סגל